برای خرید مبل تخت شو فقط ایزی خرید را انتخاب کنید
نوشته شده توسط : melina

خرید مبل تخت شو ایزی خرید مبلمان دو منظوره به دلایل زیادی راحت هستند، از توانایی آن در صرفه جویی در فضا گرفته تا اینکه چقدر دکوراسیون یک آپارتمان یا خانه را آسان می کند. یکی از محبوب ترین وسایلی که در بازار پیدا می کنید مبل تختخواب شو است. اما این مبلمان رایج دقیقاً چیست؟ ما برای دریافت این پاسخ برای شما تلاش کرده ایم.

مبل تخت خواب شو ایزی خرید یک کاناپه است که می توان آن را به تخت تبدیل کرد. معمولا دارای یک فریم فلزی است که تشک را نگه می دارد و برای نگهداری در زیر کوسن های صندلی جمع می شود.

ساده به نظر می رسد، درست است؟ متأسفانه، زمانی که نوبت به مبلمان منزل شما می رسد، به ندرت پیش می آید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه مبل تختخواب شو چیست، اینکه آیا یک مبل تختخواب شو با دکوراسیون شما مناسب است یا خیر، و نحوه انتخاب مبل مناسب برای شما به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مبل تخت خواب شو چگونه کار می کند؟

خرید مبل تخت خوابشو ایزی خرید مبل های تخت خواب شو شبیه هر مبل معمولی است. با این حال، برداشتن کوسن ها به سرعت خلاف آن را ثابت می کند. در داخل قاب یک تشک تاشو قرار گرفته است.

به طور معمول، شما این تخت‌خواب‌ها را به اندازه ملکه می‌بینید. با این حال، ابعاد یک کاناپه تختخوابشو ملکه کمی با تشک استاندارد شما متفاوت است. در حالی که یک ملکه معمولی 60 اینچ عرض در 80 اینچ طول دارد، ملکه مبل تخت خواب معمولاً 5 اینچ یا بیشتر کوتاه تر است.

البته، می‌توانید اندازه‌های مختلفی را نیز در بازار پیدا کنید که متناسب با نیازهایتان باشد: متداول‌ترین آنها شامل تشک‌های کامل، دوقلو و تک سایز است.

مبل تختخواب شو در مقابل فوتون

اگرچه آنها اهداف مشابهی را انجام می دهند، مبل های تخت خواب شو و فوتون ها متفاوت هستند. همانطور که گفته شد، یک مبل تختخواب شو دارای یک تشک است که در چارچوب کاناپه قرار گرفته است. می توان آن را به راحتی در یک تخت بیرون کشید و سپس در گوشه آن تا کرد.

از طرف دیگر فوتون ها دارای قاب های کشیده هستند. آنها را رها می کنید و آنها صاف می نشینند. پرستو، شما یک تخت دارید. خرید مبل تخت شو ایزی خرید

آیا فوتون بهتر از مبل تختخواب شو است؟

وقتی نوبت به این می رسد که چه نوع کاناپه تاشو باید تهیه کنید، موضوع عمدتاً به ترجیحات شخصی بستگی دارد.

فوتون ها از نظر راحتی بیشتر ارائه می دهند. تبدیل آنها به تخت و همچنین بازگرداندن آنها به زمان و تلاش کمتری نیاز دارد. با این حال، از آنجایی که سطوح فوتون هم به عنوان بالشتک کاناپه و هم به عنوان تشک عمل می کنند، ممکن است نسبت به مبل های تختخواب شو ایزی خرید حمایت کمتری داشته باشند.

برعکس، مبل‌های تختخواب‌شو می‌توانند به تعمیر و نگهداری بیشتری نیاز داشته باشند تا تشک را باز کنید. یکی از مزیت های آن این است که وقتی از آن به عنوان تخت استفاده نمی کنید، مبل به راحتی به عنوان دکوراسیون سنتی اتاق نشیمن جا می گیرد.

آخرین نکته ای که هنگام انتخاب بین این دو باید در نظر داشت این است که داشتن فضا بسیار مهم است. شما باید هرجا که یک مبل تختخوابشو یا فوتون قرار می دهید فضای کافی داشته باشید تا هم در هنگام فرو ریختن و هم در حالت جمع شدن قطعه در آن قرار گیرد. برای راهنمایی های بیشتر در مورد تطبیق هر قسمت از دکوراسیونی که می خواهید در اتاق نشیمن خود، این راهنمای دقیق د . خرید مبل تخت شو از ایزی خرید

https://easy-kharid.com/product-category/home-and-kitchen/takht-khabsho/





:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: