بهترین فروشگاه برای خرید پشتی شاه نشین یزد
نوشته شده توسط : melina

رنگ بنفش

خرید پشتی شاه نشین  ایزی خرید این سازنده تشک مستقر در لیهی، یوتا، تنها پنج مدل تشک را به صورت آنلاین به فروش می رساند. از میان آن‌ها، CR Purple 3 ، Purple 2 Hybrid Firm و The Purple Mattress را آزمایش کرده است. همه آنها دارای اختراع GelFlex Grid شرکت هستند، یک لایه شبکه "پلیمر فوق الاستیک" بنفش رنگ که ظاهراً تشک را خنک نگه می دارد و پشتیبانی را بهبود می بخشد به طوری که "شانه ها و باسن شما در گهواره قرار می گیرند." این شرکت به خریداران اجازه می دهد تشک های خود را در بیش از 2100 فروشگاه مبلمان از جمله Bloomingdale's، Macy's، Mattress Firm و Raymour & Flanigan آزمایش کنند.

قیمت تشک های بنفش سایز ملکه از 1400 دلار تا 3500 دلار متغیر است، به همین دلیل است که رتبه بندی پایین تر از قیمت را دریافت می کند. در زمینه تحویل به موقع کمی بهتر عمل می کند. با این حال، در آن بخش فقط یک نمره متوسط ​​می گیرد.

شماره خواب

این تشک ساز سطح بالا که در سال 1987 تأسیس شد، یکی از پیشگامان تخت های قابل تنظیم با هوا است. همچنین یکی از بزرگترین خرده فروشان تشک در کشور است که بیش از 600 فروشگاه خرده فروشی در 50 ایالت دارد. این شرکت 9 مدل ارائه می دهد. CR p6 ، i10 و i8 را در آزمایشگاه‌های ما آزمایش کرده است. تشک های سایز ملکه از 900 دلار تا 5300 دلار متغیر است که ممکن است رتبه پایین تر از میانگین فروشگاه ایزی خرید را برای قیمت در نظرسنجی ما توضیح دهد. اعضا به طور متوسط ​​3183 دلار برای یک تشک از این خرده فروش پرداخت کردند.

با این اوصاف، Sleep Number دارای امتیازهای برتر برای خدمات فروش و تمیزی مدل کف است. همچنین خرده‌فروش رتبه‌های مطلوبی را برای انتخاب، پشتیبانی مشتری، تحویل به موقع و کیفیت تحویل در نظرسنجی CR دریافت می‌کند. خرید پشتی شاه نشین ایزی خرید

تافت و سوزن

Tuft & Needle که در سال 2012 توسط دو مهندس نرم افزار تأسیس شد، یک شرکت تشک در جعبه است که چهار تخت، T&N Original ، T&N Hybrid، T &N Mint و T&N Nod را ارائه می دهد که به طور انحصاری در آمازون فروخته می شود. این شرکت عمدتاً تشک‌ها را در وب‌سایت خود می‌فروشد، اگرچه می‌توانید آنها را در یکی از هشت فروشگاه خود در سراسر کشور یا در Lowe's یا Crate & Barrel امتحان کنید.

اعضای CR از قیمت هایی که برای تشک در Tuft & Needle پرداختند راضی هستند، تشکی که دارای MSRP از 859 دلار تا 1695 دلار است اما در نظرسنجی اعضای ما قیمت متوسط ​​خرید آن 877 دلار است. علاوه بر این، این شرکت در تحویل به موقع تشک ها و پشتیبانی مشتری و کیفیت تحویل آن رتبه خوبی دارد. خرید پشتی شاه نشین 

 

https://easy-kharid.com/product-category/poshty-shah-neshin/

 




:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: