نوشته شده توسط : melina

هنگامی که به خانه ای نقل مکان می کنید، خواه اولین آپارتمان شما باشد یا خانه جدید، برخی از لوازم ضروری وجود دارد که به آنها نیاز خواهید داشت . لوازم خانگی دسته بزرگی هستند و ممکن است در هنگام خرید احساس خستگی کنید.

در ابتدایی ترین سطح، شما واقعاً برای خوب زندگی کردن فقط به موارد ضروری نیاز دارید. بیشتر آنها برای تهیه غذا در آشپزخانه شما خواهند بود. بقیه خانه شما فقط به چند مورد نیاز دارد تا آن را تمیز و منظم نگه دارد.

شما همیشه می توانید در صورت نیاز موارد بیشتری اضافه کنید، اما در حال حاضر، حداقل وسایل خانه را که هر خانه باید داشته باشد، بررسی کنید.

حتما بخوانید : وسایل ضروری برای خانه

  • 01از 08

    یک جاروبرقی همه کاره

    مردی در حال تمیز کردن خانه با جاروبرقی دستی
     سوفی دلاو / گتی ایماژ

    با افراد بیشتری که در خانه شما زندگی می کنند یا اگر حیوانات خانگی دارید، کف ها سریعتر کثیف تر می شوند و جاروبرقی ضروری است.

    مهم است که بر اساس نیاز خود جاروبرقی بخرید. اگر مجرد هستید، یک مدل کوچک و ارزان ممکن است این کار را انجام دهد. با بچه ها و حیوانات خانگی، باید یکی از آنها را بخرید که بتواند در برابر استفاده منظم مقاومت کند. خلاء خوب یک سرمایه گذاری است و باید بتواند سال ها دوام بیاورد.

    بدون فرش؟ مشکلی نیست اگر خانه شما از چوب سخت یا مشمع کف اتاق است، می توانید از جاروبرقی صرف نظر کنید و راه حل دستی تری را انتخاب کنید. جارو، خاک انداز و پاک کن ابتدایی ترین راه حل ها هستند، اگرچه یک جارو مرطوب و خشک خوب ممکن است کار را کمی آسان تر کند.

    شگفت انگیز است که چگونه یک کف تمیز می تواند خانه شما را راحت تر کند، بنابراین این را در اولویت قرار دهید.

     
  • 02از 08

    ظروف اولیه آشپزخانه

    پختن مرغ در تابه با کفگیر سبز ساده
     

    Szymon Migaj / EyeEm / Getty Images

    بیشتر نیازهای خانگی شما از آشپزخانه تامین می شود. این اتاق اغلب فعال ترین اتاق در خانه است و برای آشپزی به لوازم اولیه نیاز دارید. 

    ممکن است کمی بیشتر از قبل برای انبار کردن آشپزخانه خود خرج کنید، اما در نهایت نتیجه خواهد داد. اگر چیزی که برای پختن نیاز دارید دارید، احتمال کمتری دارید که بیرون غذا بخورید که یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای خرج کردن پول است.

    با خرید ظروف اولیه آشپزخانه خود را درست شروع کنید. می‌توانید یک مجموعه مقرون‌به‌صرفه با لوازم ضروری بخرید یا فقط آن‌هایی را انتخاب کنید که می‌دانید واقعاً به آن‌ها نیاز دارید و در حین حرکت چیزهای بیشتری اضافه کنید. را

    اقلامی مانند قاشق بزرگ، کفگیر و چرخ کن، درب کن کنسرو، سبزیجات پوست کن و رنده پنیر مکان خوبی برای شروع هستند. مجموعه ای از قاشق ها و فنجان های اندازه گیری را در نظر بگیرید. هیچ آشپزخانه ای نیز نباید بدون یک جفت قیچی خوب باشد.

     
  • 03از 08

    یک ست خوب از چاقوهای آشپزخانه

    چاقوهای آشپزخانه روی یک نوار مغناطیسی
     

    تصاویر نعنا / گتی ایماژ

    چاقوها ستون فقرات آشپزخانه هستند و داشتن یک مجموعه خوب عاقلانه است. می توانید به موارد ضروری پایبند باشید و فقط چند چاقو در دست داشته باشید یا یک مجموعه کامل بخرید.

    سرمایه گذاری روی یک مجموعه خوب از چاقوهای باکیفیت ایده عاقلانه ای است و اغلب سال ها دوام می آورند.

    تخته برش نیز شما را از دردسرهای زیادی نجات می دهد و میز و ظروف آشپزی شما را از آسیب محافظت می کند. مواد زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما مهم ترین تصمیم اندازه است. تخته برشی بخرید که واقعاً از آن استفاده خواهید کرد و برای آشپزخانه شما خیلی بزرگ نیست.

     
  • 04از 08

    قابلمه ها، تابه ها و ظروف پخت و پز اولیه

    کودکی که با قابلمه و تابه بازی می کند
     

    People Images / Getty Images

    شما اغلب می توانید با خرید مجموعه ای از لوازم ضروری در پول خود صرفه جویی کنید یا دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید تهیه کنید.

    حداقل یک آشپزخانه باید دارای یک ماهیتابه 12 اینچی و 6 اینچی و همچنین یک قابلمه 2 لیتری باشد. درب ها همیشه مفید هستند، بنابراین به دنبال تابه هایی باشید که شامل آن ها باشد. استوک پات نیز ممکن است گاهی به کارتان بیاید، اما ضروری نیست.

    یک ظرف غذاخوری که می تواند به عنوان قالب کیک نیز دوام بیاورد یکی دیگر از ضروریات است. یک کاسه مخلوط کن و یک همزن برقی نیز بسیار مفید هستند. حتی اگر پخت نمی‌کنید، می‌توانید از آنها برای تهیه چیزهایی مانند پوره سیب‌زمینی استفاده کنید.

    به دنبال ظروف و تابه های نچسب بگردید و یاد بگیرید که چگونه از آنها مراقبت کنید تا عمر آنها طولانی شود. فقط مطمئن شوید که ظروف شما نیز نچسب هستند.

    منبع : باحال مگ



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1401 | نظرات ()